Książka: Bibliografia
Skróty używane w witrynie
„Raport MAK” – „Okonczatielnyj otcziot po rossliedowaniju awiacjonnowo proisszestwija”, Mieżdugosudarstwiennyj Awiacjonnyj Komitet, upubliczniony 12 stycznia 2011 roku w witrynie internetowej Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego (www.mak.ru). Tłumaczenie na język polski tego dokumentu („Raport końcowy z badania zdarzenia lotniczego. Katastrofa samolotu Tu-154M nr 101”, Międzypaństwowy Komitet Lotniczy, Komisja Badań Wypadków Lotniczych) upublicznione zostało kilka dni później w witrynie internetowej MSWiA (www. mswia.gov.pl).
„Raport końcowy” – „Raport końcowy z badania zdarzenia lotniczego nr 192/2010/11 samolotu Tu-154M nr 101 zaistniałego dnia 10 kwietnia 2010 r. w rejonie lotniska SMOLEŃSK PÓŁNOCNY”, Warszawa 25 lipca 2010 roku, upubliczniony w witrynie internetowej Ministerstwa Infrastruktury (www.mi.gov.pl) 29 lipca 2011 roku.
„Protokół badania” – „Protokół badania zdarzenia lotniczego nr 192/2010/11 – wypadku ciężkiego (katastrofy) samolotu Tu-154M numer 101, zaistniałego w 36 specjalnym pułku lotnictwa transportowego z WARSZAWY, dnia 10 kwietnia 2010 r., w sobotę, o godz. 6:41 UTC, w dzień IFR”, upubliczniony w witrynie internetowej Ministerstwa Infrastruktury (www.mi.gov.pl) 5 września 2011 roku.
Załącznik nr 4 do „Protokół badania”
–
„Technika lotnicza i jej eksplotacja” (46 stron)
Załącznik nr 4.1 „Przebieg eksploatacji samolotu Tu-154M nr 90A837 (nr boczny 101) (produkcja, remonty, modernizacje, doposażenie” (53 strony)
Załącznik nr 4.2 „Wyszkolenie personelu technicznego. Dokumentacja osobista personelu technicznego Tu-154M. Dane aktualne na 10.04.2010 r.” (29 stron)
Załącznik nr 4.3 „Przygotowanie samolotu do lotu w dniu 10.04.2010 r.” (72 strony)
„” (... stron)
„” (... stron)
„” (... stron)
Załącznik nr 8 do „Protokół badania”
–
„Odpis korespondencji pokładowej z rejestratora fonicznego Mars-BM samolotu Tu-154M nr 101 zarejestrowanej w dniu 10.04.210 roku” (130 stron).
oraz
Pozałącznik nr 8.1 „Odpis korespondencji pokłądowej z wiezy kierowania lotami na lotnisku Smoleńsk Północny zarejestrowanej na magnetofonie P-500 w dniu 10.04.2010 roku” (77 stron).
„RL-2006” – „Regulaminu lotów lotnictwa Sił Zbrojnych RL-2006” – zip, 5 MB.
„Instrukcja użytkowania” – Instrukcja użytkowania w locie samolotu Tu-154M, cz. 2, tom 1 oraz tom 2 – zip (tom 1), 51 MB oraz zip (tom 2), 46 MB.
Linki do materiałów, z których korzystaliśmy lub na które powołujemy się w naszej książce lub tej witrynie
Film MAK, wersja angielska, część pierwsza – Symulacja komputerowa lotu prezydenckiego tupolewa, pokazana 12 stycznia 2011 roku podczas konferencji MAK, na kórej upubliczniono „Raport MAK”.
Film MAK, wersja angielska, część druga – Symulacja komputerowa lotu prezydenckiego tupolewa, pokazana 12 stycznia 2011 roku podczas konferencji MAK, na kórej upubliczniono „Raport MAK”.
Film MAK, wersja angielska, część trzecia – Symulacja komputerowa lotu prezydenckiego tupolewa, pokazana 12 stycznia 2011 roku podczas konferencji MAK, na kórej upubliczniono „Raport MAK”.
Inne książki
Siergiej Amielin „Ostatni lot. Spojrzenie z Rosji”, wyd. Prószyński Media (Prószyński i S-ka), Warszawa 2010 – Witryna poświęcona tej książce: www.amielin.pl.
Jan Osiecki, Tomasz Białoszewski, Robert Latkowski „Ostatni lot. Przyczyny katastrofy smoleńskiej. Śledztwo dziennikarskie”, wyd. Prószyński Media (Prószyński i S-ka), Warszawa 2010.
Sebastian Mikosz „Leci z nami pilot. Kilka prawd o liniach lotniczych”, wyd. G+J Gruner+Jahr Polska, Warszawa 2011.
© Prószyński Media 2011–2016