WERSJA ROBOCZA
Wykresy finalne i surowe (dane MAK)
Wykresy finalne
Tor lotu, widok z góry. Wynik całkowania danych o kursie magnetycznym i prędkości naniesiony na płaszczyznę x-y (lng-lat). Linia żółta – po tej krzywej poruszał się samolot, jeśli nad warstwą inwersyjną nie było wiatru. Linia błękitna – to z arbitralnie przyjętym wiatrem: ruch poniżej wysokości 330 m nad poziomem lotniska jest zgodny z danymi o położeniu zachowanymi w pamięci TAWS; ruch powyżej – wiatr 5 m/s wiejący z kierunku 90°.
Prędkość przyrządowa (linia żółta) oraz pozioma mierzona względem powierzchni ziemi (linia błękitna). Prędkość względem powierzchni ziemi na prawo od pierwszego punktu TAWS została otrzymana z przyrządowej w taki sposób, aby poprawka pomiędzy każdą kolejną parą punktów TAWS była stała (i inna dla każdej kolejnej pary).
map_box
Wykresy pomocnicze
Jak wyżej, od 8:35
data_out_1
data_out_2
Ostatnie zmiany w witrynie: 2016-04-12
•
Debiut online: 2011-09-22
•
© Prószyński Media 2011–2025
© Prószyński Media 2011–2025