WERSJA ROBOCZA

Wykresy finalne i surowe (dane MAK)

Wykresy finalne

Tor lotu, widok z góry. Wynik całkowania danych o kursie magnetycznym i prędkości naniesiony na płaszczyznę x-y (lng-lat). Linia żółta – po tej krzywej poruszał się samolot, jeśli nad warstwą inwersyjną nie było wiatru. Linia błękitna – to z arbitralnie przyjętym wiatrem: ruch poniżej wysokości 330 m nad poziomem lotniska jest zgodny z danymi o położeniu zachowanymi w pamięci TAWS; ruch powyżej – wiatr 5 m/s wiejący z kierunku 90°.
Prędkość przyrządowa (linia żółta) oraz pozioma mierzona względem powierzchni ziemi (linia błękitna). Prędkość względem powierzchni ziemi na prawo od pierwszego punktu TAWS została otrzymana z przyrządowej w taki sposób, aby poprawka pomiędzy każdą kolejną parą punktów TAWS była stała (i inna dla każdej kolejnej pary).

map_box

Wykresy pomocnicze


Jak wyżej, od 8:35








data_out_1


data_out_2